فهرست همه مطالب
1
روابط عمومي و نقش اطلاع رساني
روابط عمومي به عنوان قلب تپنده سازمانها و نهادها عمل مي کند و به عنوان چشم بيناي ادارات مطرح مي شود.ومبرهن است که پويايي روابط عمومي موجب رشد و بالندگي مجموعه ها و ادارات و مراکزمي گردد. حال در اين مقاله به بحث پيرامون يکي از ابزارهاي مديريت روابط عمومي اشاره مي نمائيم.


نقش حیاتی روابط عمومی در سازمان
امروزه به نظر می رسد که معیارهای قالب در جامعه ما بی توجهی به ارزش های نهفته در کار روابط عمومی هاست به طوری که این امر باعث شده در بسیاری از سازمان ها، بخش روابط عمومی مبدل به بخش تبلیغات سازمان شود و کمتر به مفاهیم و ارتباطات دوسویه بپردازد....


سواد رسانه‌ای به زبان ساده
سواد رسانه‌ای مثل یک رژیم غذایی است که هوشمندانه مراقب است که چه موادی مناسب هستند و چه موادی مضر؛ چه چیزی را باید مصرف کرد و چه چیزی را نه و یا این‌که میزان مصرف هر ماده بر چه مبنایی باید استوار باشد. سواد رسانه‌ای می‌تواند به مخاطبان رسانه‌ها بیاموزد که از حالت انفعالی و مصرفی خارج شده و به معادله متقابل و فعالانه‌ای وارد شوند که در نهایت به نفع خود آنان باشد.


روابط عمومی و مدیریت بحران حملات سایبری
حملات سایبری و تاثیرات و آسیب‌های مخرب آنها، در دنیای امروز با امنیت ملی کشورها گره خورده‌اند. از طرف دیگر تکنیک‌های نفوذگران برای هک کردن شبکه‌ها پیچیدگی‌هایی دارند که معمولا از چشم روابط عمومی ها و رسانه ها پنهان می‌ماند ...


شناخت افکار عمومي
این مقاله خلاصه‌ای از کتاب شناخت افکار عمومي نوشته دکتر داوود زارعيان است.


1
< >